26-6-2013 Westkust - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu 26-6-2013 Westkust - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu

26-6-2013 Westkust

Door: Liesje

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 Juni 2013 | Verenigde Staten, Clearwater

Hier ben ik al weer. Vandaag rijden we naar de westkust, daar is Gunda ook nog nooit geweest.
We zijn naar Pine eiland gereden. Daar hebben we enkele foto,s gemaakt.
Toen door naar Clearwater. Dat is een heerlijk strand. Nadat we weer heerlijk in het water hebben gelegen ze de donkere wolken aankomen. Hier in America gaat het weer heel snel. Na schelpen gezocht te hebben en een frisse warme duik want het water was zelfs warm!!! DE grote zee onvoorstelbaar.!!!!

Toch hebben we op tijd onze spulletjes weer in de rv gezet want na 5 minuten hadden we zware regen en onweer.
We hebben Robert gebeld die bleef thuis om te gaan werken. En hij was al aan het koken.
Het is een schat van een man, werkt hard en toch heel relaxt.
Het was een heerlijke maaltijd. En nu zitten we na te borrelen.
Jongens het is onvoorstelbaar maar morgen is mijn laatste verhaal!!!!
Hopelijk krijgen jullie het nog te lezen. helaas moeten we morgenavond de
koffers al weer pakken.
Want vrijdag gaat de rv terug en moeten we op tijd weer naar het vliegveld.
Mocht ik jullie niet meer kunnen schrijven dan weten jullie nu alvast het was een ware uitdaging. En een nooit te vergeten ontmoeting!!!!
doooeeeiii liesje.

• 27 Juni 2013 - 19:50

Stephanie:

Super om te horen dat het zo goed bevalt en dat jullie zoveel zien. Geweldig jammer dat de reis weer op z'n einde loopt maar je hebt iets unieks om naar terug te kijken xxxx de rijckies

• 28 Juni 2013 - 10:55

Gerard:

Boehoehoe, zal je verhaaltjes missen.....maar heb er wel van genoten. En ik heb zo'n vermoeden dat wij hier nog vele, vele verhaaltjes te horen krijgen !! Daar kijken we nu al naar uit. Sorry voor de late reacties maar hier ook "druk druk druk" zoals de titel van één van je eerste verslagjes. Het is hier nu bijna 11.00 uur. Geniet er nog even van en wij geneiten er intussen al van jullie gauw weer terug te zien. Enne....mocht er nog een restje stoofschotel over zijn dan houd ik me aanbevolen !