25-6-2013 de springs - Reisverslag uit Apopka, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu 25-6-2013 de springs - Reisverslag uit Apopka, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu

25-6-2013 de springs

Door: liesje

Blijf op de hoogte en volg Peter

25 Juni 2013 | Verenigde Staten, Apopka

Hoi luitjes, iedere dag zo veel te doen. Ik denk dat we nog nooit in ons leven zo,n heerlijke onverwachte dingen hebben gedaan. We gaan vandaag met een vriendin van Gunda en haar schoonmoeder die 72 jaar is naar de springs.
Het is een natuur rivier en je kan met een grote tub, rubbere band de hele rivier afdobberen. Het is erg helder water en je kan tot op de bodem kijken.

S''avonds zijn we naar Liono,s gereden. En hebben we grote en zeer lekkere Pizza,s gegeten.
En als toetje een Italiaans softijs zzzzeeerrrr grote ijsjes hebben ze hier.

Na weer een voldane dag naar ons bedje in onze rv.
Truste luitjes

• 28 Juni 2013 - 10:36

Gerard:

Nee hè......'t wordt me bijna teveel. Heb tóch 't verkeerde beroep gekozen denk ik. Waar doen ze 't van hè !? Dit is toch op en top genieten.

Wij hebben ijsje gehad van Jo's IJssalon....óók lekker hoor !