28-6-2013 - Terugreis - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu 28-6-2013 - Terugreis - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu

28-6-2013 - Terugreis

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Peter

28 Juni 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag beginnen we aan de terugreis van twee dagen. Onze vlucht vertrekt om kwart over zeven Amerikaanse tijd. Peter en Robert gaan de camper vanmorgen inleveren. Gunda en ik gaan nog even op bezoek bij Beverly, de buurvrouw. Toen we binnen kwamen werd je aangekeken door 80 enge ogen. Haar hele huis stond vol poppen. Het waren oudewedse poppen van Porselein met verschillende groottes en maten. Alle kamers stonden helemaal vol.
Van de schrik bekomen zijn we om twee uur vertrokken bij Gunda om eerst lekker pizza's te eten en daarna naar het vliegveld te gaan. We moesten om 16:00 inhecken.
Om 19:15 konden we het vliegtuig in.

De terugreis was verschikkelijk. Mede door dat je de nacht doorvliegt.