24-6-2013 kenny rijden met rv - Reisverslag uit Lake Buena Vista, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu 24-6-2013 kenny rijden met rv - Reisverslag uit Lake Buena Vista, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu

24-6-2013 kenny rijden met rv

Door: Liesje

Blijf op de hoogte en volg Peter

24 Juni 2013 | Verenigde Staten, Lake Buena Vista

Hallo luitjes back home.
de tijd vliegt voorbij. vandaag gaat Kenny een stuk in de rv rijden. Natuurlijk op een reuze grote parkeer plaats. En dat ging best goed Raad eens, zelfs iki heb erin gereden.Best fun.
Na de middag zijn met Gunda naar Winterpark gereden. Daar heeft ze ons hele grote en dure huizen laten zien. In die buurt heeft ze ook in een hotel gewerkt. Helaas is het hotel afgebroken.

Ik heb met Gunda een stoofschotel gemaakt. owmmmmm lekker.
En s'avonds zijn we naar Downtown Disney gegaan, en Kenny heeft op de openbare wg gereden. en dat deed hij erg goed. Met een bootje gevaren.
En vanalles gezien.
Lekkker ijs gegeten en om 12 uur weer thuis.
Tot morgen

• 28 Juni 2013 - 10:24

Gerard:

Kenny en Liesbeth....geweldig om in die RV te rijden tóch. Dan heb ik een verrassing. Als jullie terugkomen mag een van jullie in mijn "Grande Senic" van Schiphol terug naar huis rijden. Begin ik vast te tanken (trappistjes) als we op het vliegveld op jullie zitten te wachten. Maarre....daar nu nog even niet aan denken.....enjoy America !! Mmmmmm..en die stoofschotel (van American grizzly bear ?) van Gunda klinkt best goed !