23-6-2013 Sugar Mill Pancake House en tour A1A - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu 23-6-2013 Sugar Mill Pancake House en tour A1A - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu

23-6-2013 Sugar Mill Pancake House en tour A1A

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 Juni 2013 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Zondag morgen, we zijn al weer vroeg op .De planning is met ons alle om naar Sugar Mill. Pancake house.

Bij aankomst zijn we met een boot over een rivier gegaan van een uur.
Daar hebben een krokodil gezien, het was Fun om te doen en lekker koel.
Als je ooit naar America gaat dan moeten jullie echt naar het pannenkoek huis gaan. Net als steengrillen maar dan op grote platen zelf je pannenkoeken bakken, kei gezellig en lekker. Zeker als Robert ze voor ons bakt.

Om half vier zijn we langs de A1A gereden vlak langs de Atlantische oceaan.
gaaaf.
Richting Saint Augustine een stadje met een oud fort.
Onderweg kwamen we een bord tegen met de naam In Memorial of Big Pete, uiteraard hebben we daar een leuke foto van gemaakt.

Na daar ook weer gefilmd en alles te hebben, gingen we met een tevreden voldaan gevoel naar huis.
Naar bedje om 12 uur.

• 25 Juni 2013 - 08:14

Stephanie:

Fijn om te lezen dat jullie zoveel zien en meemaken zoals een krokodil die zie niet zo vaak bij ons spannend.geniet er maar flink van. Gr de rijckies

• 28 Juni 2013 - 10:11

Gerard:

Als ik een keer ide buurt ben ga ik daar zéker een pannekoekje (gevuld met burger) eten. Dan bel ik Robert wel even van te voren. Maar ga daarvóór ook eerst ook crocodile dundee spelen.
    Jammer dat de R van het bordje was afgesleten. Verre voorouders ? Wat hebben jullie eronder geschreven...."Big Peter from oppe Ruiver was here" ?

Tags: 23-6-2013