22 Juni Terug naar kamper plaats. - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu 22 Juni Terug naar kamper plaats. - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu

22 Juni Terug naar kamper plaats.

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Peter

22 Juni 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Hoi, luitjes. we hebben hier de tijd van ons leven. De warmte daar moet je als Nederlander erg aan wennen.
Helaas hebben we pech met de camper. we gaan vandaag weer terug.
We zijn er geweest en raad eens, een nieuwe gekregen gelukkig.
Heb met Gunda een record verbroken. In 10 minuten alles van de ene in de andere., in die hitte lol

We hebben Gunda meegenomen naar een spaanse winkel naar Sedano"s
Ze was er nog nooit geweest want ze woont daar te ver vandaan.
Het was net of ze in een snoepwinkel ging.Ze had er veel lol in.

Burritos gegeten in een mexikaans restaurant.

Kenny en de kinderen gaan naar de bioscoop, en Robert neemt ons lekker mee uit eten!.
De winkels zijn er nog open en ik heb een juwelen kistje gekocht glitter!

Luitjes ik ga er nu mee stoppen want zoals jullie zien komen we tijd te kort.
Tot schrijvens gr liesje.

• 28 Juni 2013 - 09:59

Gerard:

Wish I was there ! Maar boodschappen halen bij de Plus heeft ook wel wat hoor !