16 Juni - Daytona Beach - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu 16 Juni - Daytona Beach - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu

16 Juni - Daytona Beach

Door: Kenny

Blijf op de hoogte en volg Peter

16 Juni 2013 | Verenigde Staten, Orlando

11:00 - We zijn vertrokken naar Daytona Beach. Bij K-Mart badhanddoeken gehaald en getankt. Ook nog een zwemboek gehaald voor Pete, want hij heeft een scheur in zijn oude lol.
14:00 - Crabby Joe's aangekomen. Robert probeert de Whale hamburger. Als dit hem lukt krijgt hij een gratis t-shirt. Heel jammer maar hij heft hem niet opgegeten, ik moet dan ook zeggen dat het een abnormale grote asociale hamburger is,
17:00 - Zijn we naar het strand gegaan om wat te zwemmen. Het was heerlijk weer.
19:00 - Zijn we richting huis gereden. En om half 9 waren we weer thuis. Daar nog een lekker broodje met ei,kaas en ham gegeten.
Maar we werdenn opgeschrikt door een thunderstorm echt heftig!!!

• 17 Juni 2013 - 22:27

René:

Daytona Beach...
    het circuit nog mogen aanschouwen?
    die moet aan het strand liggen zeggen ze,,

Groeten!

• 18 Juni 2013 - 13:06

Stephanie:

Liesbeth proficiat met je verjaardag wij wensen je een fijne dag toe . Veel plezier ook voor peter en kenny .en nog een fijne vakantie . Xxxx

• 28 Juni 2013 - 09:09

Gerard:

Ja, steek ons de ogen maar uit. Wist trouwens niet dat de mannen van Liesje ook konden zwemmen ! Dat zwemt trouwens wel een stuk gemakkelijker met een kersverse zwembroek en zo'n stukje walvis in je buik natuurlijk.