15 Juni - Ophalen camper - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu 15 Juni - Ophalen camper - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Peter Janssen - WaarBenJij.nu

15 Juni - Ophalen camper

Door: Kenny

Blijf op de hoogte en volg Peter

15 Juni 2013 | Verenigde Staten, Orlando

7:00 (Amerikaanse tijd) - Goed geslapen in het Hilton. Lekker om de beurt gedoucht.
9:30 - Ontbeten in het hotel. Het is even wennen aan de ontbijt gebruiken van Amerika. We hebben een All American gehad. Twee spiegeleieren met bacon en toast en fruit en jam.Een leuke serveerster die uit duitsland komt heeft ons wegwijs gemaakt met ons ontbijt.
11:00 - Gunda en familie komt ons ophalen. We hebben alle koffers ingeladen en zijn naar het huis van Gunda gereden. Geweldig huis en een grote tuin, daar heerlijk geknuffeld met elkaar.
14:en.00 - We zijn de camper op gaan halen. Op de weg terug hadden we regen en onweer, zoals we in Nederland niet gewend zijn.
Na een lekker kop koffie samen naar de supermarkt zo groot dat je erin verdwaald, lekker gewinkeld. En thuis gebarbecued.
Dan de eerste avond slapen in de Camper. Tevreden en wel.

• 28 Juni 2013 - 08:53

Gerard:

Luitjes, niet zeuren over het ontbijt. Klinkt hartstikke goed, ondanks dat Peter bij de beschrijving van het ontbijt Paris vergeten heeft erbij te vermelden. Of deed Paris de wekservice ? Leuk geshopt bij de American Lidl ?

Tags: camper, hilton