14 Juli - Heenvlucht - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Peter Janssen - WaarBenJij.nu 14 Juli - Heenvlucht - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Peter Janssen - WaarBenJij.nu

14 Juli - Heenvlucht

Door: Kenny

Blijf op de hoogte en volg Peter

14 Juni 2013 | Nederland, Schiphol

6:50 - Gerard en Jolanda komen aan om ons op te halen. We hebben de koffers in de auto geladen. Alles past mooi in de kofferbak. We zijn mooi op tijd vertrokken naar Schiphol.
10:10 - We zijn aangekomen op schiphol. Na een kwartiertje hebben we een parkeerplaats gevonden. Blijkbaar zijn we een rondje gereden. Eenmaal bij de incheck-balie aangekomen, om 10:15, krijgen we te horen dat de vlucht vertraging heeft opgelopen. De oorspronkelijke vertrektijd was 13:15, de nieuwe vertrektijd is 15:30!!
14:15 - We zijn langs de douane controle gekomen zonder problemen. Toen moesten we wachten op comfortclass stoelen.
15:47 - We gaan de lucht in. Nu negen uur vliegen
23:45 - Het is nu 17:45 Amerikaanse tijd. Mam en ik hebben een sandwich gegeten en pap een pak nasi saté. De reis verloopt soepel. Nog anderhalf uur.
01:15 - Het is nu 19:15 Amerikaanse tijd. We zijn geland op Orlando Sandford.
02:00 - Het is nu 20:00 Amerikaanse tijd. Familie Nolan ontmoet en geknuffeld.
03:00 - Het is nu 21:00 Amerikaanse tijd. We zijn gaan eten bij CiCi Pizza's. All you can eat pizza's.

• 16 Juni 2013 - 00:13

Zusje:

hahahaaaa fijn det alles good is gegaon .
    lekker geniete dao aan de angere kanjt van de plomp !!! hiejl vuel groetjes aan gunda

• 28 Juni 2013 - 08:46

Gerard:

Onze terugreis verliep ook voorspoedig. Brok in de keel van zwaaiende handjes achter de douane hebben we eerst weggespoeld met lekkere koffie. Family Janssen goes America.....visiting the Nolans family. Maak er wat moois van !!